Friday, June 3, 2011

Kesedihan merenggut hati. ):

Dear blog,

     Hari saya sedih lagi. Rasa macam tak guna je. Saya tahu saya jahat dan suka menyusahkan orang lain. Orang pun mesti ramai yang tak suka dekat saya. Semalam lima batang aiskrim dan coklat cadbury saya makan. Bila saya sedih saya akan makan coklat. Mulanya saya nak naik basikal pergi kedai tapi ibu kata pergi dengan dia je. Tapi bila ibu cakap dengan ayah yang saya nak pergi kedai... ayah marah-marah pulak.

     Pastu saya cakap dekat ibu biarlah saya naik basikal je. Saya tak nak disebabkan saya, ibu dengan ayah bergaduh. Saya nie anak yang menyusahkan, kan? Dah la saya gaduh dengan kakak. Tak boleh ke dia faham yang saya takut nak bawa motor. Tak boleh ke nak faham? Atau dia memang tak nak faham! Dah la.. cakap dengan orang yang tak memahami pun tak guna juga kan. Oklah  sampai disini saja. Assalamualaikum.

0 comments:

Post a Comment