Wednesday, December 14, 2011

Kek Batik yang saya buat

Assalamualaikum

     Hmmm... sekarang nie dh pukul 4.35... Sila teka sekarang nie pagi ke petang..? huhu... Sekarang nie pagi. Saya tak boleh tidurlah... So sekarang saya nak post kan kek batik yang saya buat tau..! 

.
..
...
....
.....
......
.......
.........
..........
...........

Tadaaa


    Kakak saya cakap macam sarang tebuan je... Tapi saya tak kisah... sarang tebuan ke... sarang semut ke... tapi bagi saya tetap sedap... hehehe... *puji diri sendiri. Esok saya nak pergi jalan-jalan dekat Teluk  Cempedak untuk tangkap gambar bagi Pre-Wedding kakak saya yang sulung. Jadi, jom la kita pergi ramai-ramai. Pergi sana mesti la nak beli Aiskrim Conetto Sundae perisa chocolate...hehehe... bestnya...

p/s : Rindunya dekat Hidayah, Sahani, Mariatul dan Amirah...

0 comments:

Post a Comment