Saturday, September 24, 2011

Cinta Itu Telah Hilang...

     Pahitnya untuk menerima kebenaran kan? Sakitnya hati bila diperbodohkan oleh seorang lelaki. Entah apa yang dia kata pada kawan dia tentang saya.. Saya nie perempuan yang perasan... perempuan yang tak boleh terima hakikat... perempuan yang... Ye saya memang perempuan yang lemah... Tapi saya juga ada hati dan perasaan. Kenapa nak malukan saya. Perkara tu dah lepas. Ramai kawan-kawan kata yang dia tu tak baik... tapi saya tak percaya. Tapi... Disini saya nak berjanji pada diri sendiri dan korang yang baca blog saya... yang SAYA AKAN LUPAKAN DIA UNTUK SELAMA-LAMANYA DAN TAK AKAN BERCAKAP PASAL DIA LAGI UNTUK SELAMA-LAMANYA JUGA..! Itu janji saya... dan saya harap tahun depan saya tak akan jumpa dia lagi... FOREVER..! Assalamualaikum.




0 comments:

Post a Comment