Friday, August 5, 2011

Saya Telah Berjaya..!

     Assalamualaikum... hari nie saya nak cerita apa yang berlaku semalam... Mesti korang pelikkan kenapa tajuk post kali nie "Saya Telah Berjaya". Sebelum saya memulakan cerita nie... takde siapa-siapa ke nak ucapkan tahniah dekat saya? hehe... 

     Okey.. berbalik pada cerita tadi... sebenarnya.... sebenarnaya.... hmmm.... Saya Telah Berjaya Buat Tak Tahu Bila Jumpa dia..! hahaha.. kejayaan yang sangat membanggakan... Korang nak tahu tak... saya siap senyum lagi.. * walaupun hati sangat berdebar-debar... Jantung nie rasa nak pecah masa tu... Tapi jangan salah faham pulak tau..! Saya tak senyum dekat dia.. tapi senyum untuk buat-buat tak nampak dan buat-buat gembira. Bila dia dah berselisih... barulah rasa lega sikit... Lepas tu kan badan nie rasa macam seram sejuk je... menggeletar macam nampak  Mr. H... huhuhu... Siapakah Mr. H itu? Korang pandai-pandailah fikir sendiri okey... 

     Tapi... kenapa... kenapa.. dan kenapa... saya masih lagi rasa berdebar bila jumpa Mamat Tiga Suku tu..? Arghhh... lupakan je lah... Tak nak dah fikir pasal dia lagi..! By the way... siapa suka tengok cerita Ramadhan Terakhir..? Best tau... Tapi korang jangan risau sebab cerita tu pada hari Selasa~Khamis pukul 10.30...... sempatnya kalau korang nak pergi sembahyang terawih dulu... Jangan tak pergi pulak tau..! Okeylah.. sampai sini je cerita yang nak diceritakan pada hari ini... Assalamualaikum... 




.Kejarlah cita-cita yang diimpikan sebelum mencari cinta. Apabila tercapainya cita-cita, maka dengan sendirinya cinta itu akan hadir.


0 comments:

Post a Comment