Saturday, August 6, 2011

Saya Suka Barbie..!

     Assalamualaikum... Hai.. sihat tak..? Bertanya... macam ada ramai orang nak baca je... hahaha... >.< Okay... mulakan cerita untuk hari nie... ehem-ehem... Siapa suka BARBIE angkat tangan..! Alaaa... tak suka ke... Takpelah... Tapikan... nie la yang nak cerita nie... Saya suka sangat-sangat barbie... Bak kata orang omputih.... Hard -die fan. huhuhu... Tadikan kita baru je tengok cerita barbie... kita tengok Barbie and The Swan Lake.. hihihi.. sebab tu la kan... kita kan kan... letak lagu tema dia.. haha... 

     Apa..? korang kata saya ngade-ngade...? Biarlah... saya happy hari nie.. sebab tu terlebih emotion sikit.. hehe... Okay dah dah stop mengarut... Hmmm... sebenarnya saya suka Barbie nie sebab dia comel dan cantik... Lepas tu cerita dia pulak best... rugi korang tak tengok tau..! Dan sebenarnya bukan saya je peminat barbie yang terlebih umur.. tapi ramai lagi yang suka barbie yang lebih tua dari saya tau..! Contohnya... kakak saya la tu... Bila ada cerita Barbie je dia mesti inform dekat saya dan kitorang akan tengok sama-sama. Bukan tu je tau... saya juga ada koleksi cerita Barbie dan Disney Princess...

     Sebenarnya saya nie masa kecil berangan-angan nak jadi princess... So bila tengok barbie nie rasa macam dah masuk dalam dunia mereka pulak... sangat enjoy... Korang pernah tak ada baju gaun yang kembang-kembang tu..? Saya pernah ada dua dulu... satu warna pink dan satu lagi warna putih pink... Masa kecik-kecik dulu saya selalu jadi flower girl dengan semua sepupu perempuan... Pakai baju gown yang kembang warna putih... lepas tu dimake up kan comel-comel... baling bunga pada pengantin... So nice memories..! Sebenarnya rasa macam nak kembali pada zaman kecik-kecik dulu je... Sememangnya kenangan yang tak boleh dilupakan... Okay tak mau cerita panjang-panjang nanti korang boring... tata.. Assalamualaikum.



0 comments:

Post a Comment