Wednesday, July 20, 2011

Tak Jealous Pun..!



      Wehh... Awak ingat saya cemburu sangat ke? Setakat nak ambil gambar dengan ramai perempuan yang berminat sangat dengan awak tu.. Saya tak kisahlah. Hati saya nie dah tawar dan keras macam batu-bata tau! Sajalah tu nak mempopularkan diri sendiri. Huh.. tak heranlah... Perempuan tu pun satu... siap letak gambar awak dengan dia lagi sebagai profile picture dekat fb dia. Pastu papa dia siap komen lagi "Nie ke menantu papa.. so sweet.." Sweet? Sweet lah sangat..! Then Miss AA tu pulak komen "Mana ada kawan je lah".  Pastu saya pulak kata dalam hati... mula-mula memang kawan selepas tu KAWIN..! Hahaha... Amin... Semoga korang berdua bersama la ye sehingga ke anak cucu... By the way... sekarang nie saya tak heranlah awak suka dekat siapa..! Lantaklah awak... sebab saya dah halau awak dalam hidup saya SAMPAI BILA-BILA... I mean FOREVER AND EVER..!


Sometimes we need to stop analyzing the past.
Stop planning the future.
Stop trying to figure out precisely how we feel.
Stop deciding with our mind what we want with our heart.


1 comments:

said...

Siapa kata saya cemburu..? mana ada.. sakit hati je..

Post a Comment