Friday, July 1, 2011

Hati Yang Kau Sakiti...

     Dia dah ada makwe ke? Bagus la kan.. kalau dah ada... Pagi tadi saya dengar yang dia jalan dengan sorang perempuan nie masa hari koperasi. Mereka asyik berdua je. hahaha... memang sakit hati.. tapi saya sedar yang saya nie siapa. Hidayah, Mariatul dan Sahani kata perempuan tu biasa je... Saya lebih cantik... Betul ke? Tapi cinta tak kenal rupa paras kan? Kalau dia dah suka nak buat macam mana... Dan itu bermakna yang dia dah lupakan saya... FOREVER... kan. Bila saya dengar berita nie... hati saya sakit... Bergetar... But.. hidup mesti diteruskan! Mungkin Allah dah sediakan lelaki yang lebih baik untuk saya. Mudah-mudahan macam tu la. Amin Ya Rabbal Alamin...




If You Love Something Let It Go,
If It Comes Back To You It’s Yours,
If It Doesn’t, It Never Was


0 comments:

Post a Comment